Korisnička Podrška

Tokom godina kreirali smo ogromnu bazu znanja, sekciju
za često postavljana pitanja i obimne priručnike. Ako ne možete pronaći odgovor
u ovim bazama podataka, kontaktirajte naš tim za podršku.

Online resursi

Kako početi

Kreirali smo uvodni kurs koji vas brzo vodi kroz glavne karakteristike rješenja RetSoft. To je odlično mjesto za početak i otkrivanje funkcija koje RetSoft nudi i objašnjenja kako ih možete koristiti!

Idi na kurs

Upute

Kreirali smo online upute sa pretraživačem. Pretraživač vas vodi kroz sve funkcije naše aplikacije.

Ako pritisnete F1 unutar RetSoft-a, automatski se usmjeravate na odgovarajuću stranicu uputa.

Pogledajte upute

FAQ

Pogledajte bazu često postavljanih i ostalih pitanja.

Također, tu se nalaze i odgovori na probleme uglavnom tehničkog karaktera.

Pogledajte FAQ

Offline resursi

Ako vam niti jedan od online resursa nije dao odgovor, možete nas kontaktirati direktno putem jedne od opcija ispod. Naš lokalni tim za podršku je dostupan tokom slijedećih radnih sati: 08 – 16:30 po lokalnom vremenu.

Podrška e-mail

Pošaljite e-mail sa svojim pitanjem na retsoft@versatek.ba. Obavezno objasnite problem što je preciznije moguće. 

Pošaljite mail

Web formular

Ako želite, možete koristiti našu web formu da biste kreirali novi tiket za podršku.

Otvori obrazac

Pozovite nas

Ako želite, obratite nam se telefonom na broj +387 33 863 216.

Pozovite nas

Daljinska podrška

U nekim slučajevima možda je potrebno postaviti daljinsku vezu kako bismo zajednički otkrili problem. Član tima podrške može vam naložiti da preuzmete TeamViewer klijenta preko naše web stranice. Pravila i uslove za postavljanje veze možete pogledati klikom na link ispod.

Preuzmite aplikaciju za podršku